رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس 0 - 2 دورتموند

یوونتوس 0 - 2 دورتموند

اولین بازی دوستانه ی یوونتوس در رقابت های پیش فصل با دیدار مقابل دورتموند آلمان استارت خورده و شاگردان الگری اولین محک خود را آغاز کرده اند.

بیانکونری ها بازی را با ترکیب بوفون - بارتزالی - بونوچی - کاسرس - تلو - پوگبا - مارکیزیو - اورا - دیبالا - مانژوکیچ - موراتا آغاز کرده اند.

یوونتوسی ها بر روی نیمکت هم از بازیکنانی چون نتو - آئودرو - کیلینی - زاتزا - پادوین - روگانی - لختشتاینر - استورارو - کلمنزا - پارودی - چری - وادالا سود می برد.

نیمه ی اول با برتری 1 - 0 دورتموندی ها به پایان رسید و این در حالی بود که زردپوشان چند موقعیت ایده ال را برای گلزنی به دست آوردند اما درخشش جیجی بوفون اجازه نداد تا دروازه ی یووه بیش از یک بار گشوده شود.

تغییرات بسیار زیاد در تیم یوونتوس باعث شده بود تا نمایش یووه در وقت اول بسیار معمولی و پایین تر از حد انتظار باشد و عملکرد خط میانی بانوی پیر بسیار نا امید کننده بود و هیچ کدام از نفرات نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

البته نمی توان انتظار خاصی از یوونتوسی داشت که تمرینات خود را کمتر از یک هفته آغاز کرده و الگری نفرات جدیدی را در تیم خود مشاهده می کند.

در نیمه ی دوم الگری باز هم تغییراتی را در ترکیب تیم خود به وجود آورد و نتو - کیه لینی - روگانی - لختشتاینر - استورارو و پادوین را به بازی فرستاد.

در ده دقیقه ی ابتدایی نیمه ی دوم یوونتوس نمایش بهتری را نسبت به وقت اول به اجرا گذاشت و روان تر از نیمه ی اول بازی می کرد.

زازا و کلمنزا دو بازیکن جدید یووه بودند که در دقیقه ی 57 وارد بازی شدند تا خط حمله ی یووه به صورت کامل تغییر کند.

کلمنزا تنها 18 سال سن دارد و یکی از بازیکنان تیم امید یووه می باشد که الگری از آنها در این اردو استفاده کرده است.

مارکو رویس بازیکن ارزشمند تیم دورتموند در غافلگیری خط دفاعی یووه موفق شد دروازه ی یووه را برای دومین بار باز کند.

نیمه ی دوم باز هم با افت شدید یوونتوس همراه شد و دورتموندی ها توانستند اختیار بازی را به صورت کامل در اختیار بگیرند و حملات خود را بر روی دروازه ی نتو برنامه ریزی کنند.

در نهایت سوت پایان مسابقه با برتری 2 - 0 دورتموندی ها به پایان رسید و شاگردان الگری باید به فکر هماهنگی بیشتر و بر طرف کردن نقاط ضعف خود باشند.



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: